FAQ

Najczęściej zadawane pytania:

1. Ile wynosi koszt dostarczenia zamówionych produktów?
Koszty wysyłki podany jest w zakładce WYSYŁKA

2. Czy można zwrócić zakupiony produkt?
Towar można zwrócić w ciągu 10 dni od daty otrzymania paczki. Równowartość zwracanego towaru (bez opłaty za przesyłkę) wysyłamy przelewem bankowym na konto.

3. Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?
Czas oczekiwania na przesyłkę = czas realizacji zamówienia (od 1 do 3 dni roboczych) + czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez pocztę lub kuriera.
Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz świąt.

4. Jaki jest sposób zapłaty za przesyłkę?
Istnieją dwie formy płatności: przedpłata (przelew na kotno) lub pobranie (płatność za towar przy odbiorze przesyłki).

5. Czy można składać zamówienia przez telefon?
Tak, istnieje taka możliwość. Zadzwoń pod numer 791 001 002 w godzinach 11-19 i złóż zamówienie u naszego konsultanta.

6. Czy mogę otrzymać fakturę VAT na zamówiony towar?
Tak, istnieje taka możliwość. Chęć otrzymania faktury należy zgłosić przy składaniu zamówienia, zaznaczając odpowiednie pole w formularzu. Pamiętaj o podaniu pełnych danych firmy wraz z numerem NIP.

7. Czy otrzymam potwierdzenie złożenia zamówienia i informacje o stanie jego realizacji?
Wszelkie informacje o zmianach statusów realizacji zamówienia tj. potwierdzenie złożenie zamówienia,  oraz nadanie zamówienia są wysyłane automatycznie przez system na podany podczas rejestracji adres e-mail.

8. Nie wiem jakie jest moje hasło do logowania, czy mogę je odzyskać?
Tak, można to zrobić wybierając opcję przypomnij hasło.

9. Czy prowadzicie Państwo sprzedaż wyłącznie przez internet, czy też można odebrać przesyłkę osobiście?
PerfectHair.pl jest sklepem internetowym. Można jednak odebrać zakupiony towar osobiście. Warunkiem odbioru jest wcześniejsza przedpłata na nasze konto oraz kontakt telefoniczny w celu ustalenia terminu odbioru.

10. Czy mogę w formularzu zamówienia podać inny adres do wysyłki zamówienia – np. do pracy czy do innej osoby?
Tak. Przesyłka może być wysłana pod adres inny niż adres Zamawiającego. Należy wtedy w formularzu zamówienia w opcji „Adres dostawy" podać dane osoby, która ma otrzymać paczkę.